Prečo Vega?
Kabínové malotraktory zaisťujú obsluhe komfortnú prevádzku po celý rok aj za nepriaznivých podmienok. Vyznačujú sa veľkým priestorom pre vodiča, pohodlnými sedačkami a účelovým usporiadaním ovládačov a prístrojového panelu. Kabína je vybavená kúrením, stupňovou ventiláciou, prednými a zadnými pracovnými svetlometmi, odoberacím výstražným majákom, stieračom predného skla (na želanie rádiom). Bezpečnostná presklená kabína je riešená tak, aby nezhoršovala výhľad z miesta vodiča. Široké využitie malotraktorov s kabínou nájde uplatnenie vo všetkých odvetviach, ako v poľnohospodárstve, komunálnej sfére, lesníctve, vinárstve, sadoch, škôlkach, doprave a hlavne tam, kde je kladený dôraz na celoročnú prevádzku a tiež tam, kde je nutná stabilita súpravy a tiež lepšie držanie stopy v riadku, predovšetkým pri práci čelných nakladačov, priekopových mulčovačov či pre prácu v lese.
Malotraktory s kabínou sú vyrábané v dvoch variantoch Comfort a Excelent v štyroch výkonových verziách s vodou chladenými motormi. Štvorvalcový mechanicky riadený vodou chladený motor Lombardini s výkonom 26HP a dva typy Dieselových trojvalcových elektricky riadených vodou chladených motorov HATZ s výkonom 26HP a s DPF filtrom 57HP. Ďalej sú v ponuke dve výkonové verzie benzínového štvorvalcového eletricky riadeného motora Kubota a to s výkonom 50HP a 60HP. Malotraktory sú vybavené mechanickou plne synchronizovanou prevodovkou 8 rýchlostí vpred a 8 rýchlostí vzad s maximálnou rýchlosťou 30 km/h. Prenos sily zaisťuje jednokotúčová suchá spojka a na želanie dvojstupňová suchá spojka. Stály pohon kolies 4x4 so zadnou a prednou uzávierkou. Brzdy sú suché kotúčové vo vnútri zadnej skrine. Traktory sú vybavené predným trojbodovým závesom kategorie1N a zadným trojbodovým závesom kategórie 1. Predným vývodovým hriadeľom 1000 ot/min. a zadným vývodovým hriadeľom 540 a 1000 ot./min. Hydraulické okruhy ovládané z miesta vodiča môžu byť 2–5 okruhové s čerpadlami s výkonom 16 až 35 l/min.
Malotraktory sú homologizované a schválené na prevádzku na pozemných komunikáciách.
Prečo Vega?
Kabínové malotraktory zaisťujú obsluhe komfortnú prevádzku po celý rok aj za nepriaznivých podmienok. Vyznačujú sa veľkým priestorom pre vodiča, pohodlnými sedačkami a účelovým usporiadaním ovládačov a prístrojového panelu. Kabína je vybavená kúrením, stupňovou ventiláciou, prednými a zadnými pracovnými svetlometmi, odoberacím výstražným majákom, stieračom predného skla (na želanie rádiom). Bezpečnostná presklená kabína je riešená tak, aby nezhoršovala výhľad z miesta vodiča. Široké využitie malotraktorov s kabínou nájde uplatnenie vo všetkých odvetviach, ako v poľnohospodárstve, komunálnej sfére, lesníctve, vinárstve, sadoch, škôlkach, doprave a hlavne tam, kde je kladený dôraz na celoročnú prevádzku a tiež tam, kde je nutná stabilita súpravy a tiež lepšie držanie stopy v riadku, predovšetkým pri práci čelných nakladačov, priekopových mulčovačov či pre prácu v lese.
Malotraktory s kabínou sú vyrábané v dvoch variantoch Comfort a Excelent v štyroch výkonových verziách s vodou chladenými motormi. Štvorvalcový mechanicky riadený vodou chladený motor Lombardini s výkonom 26HP a dva typy Dieselových trojvalcových elektricky riadených vodou chladených motorov HATZ s výkonom 26HP a s DPF filtrom 57HP. Ďalej sú v ponuke dve výkonové verzie benzínového štvorvalcového eletricky riadeného motora Kubota a to s výkonom 50HP a 60HP. Malotraktory sú vybavené mechanickou plne synchronizovanou prevodovkou 8 rýchlostí vpred a 8 rýchlostí vzad s maximálnou rýchlosťou 30 km/h. Prenos sily zaisťuje jednokotúčová suchá spojka a na želanie dvojstupňová suchá spojka. Stály pohon kolies 4x4 so zadnou a prednou uzávierkou. Brzdy sú suché kotúčové vo vnútri zadnej skrine. Traktory sú vybavené predným trojbodovým závesom kategorie1N a zadným trojbodovým závesom kategórie 1. Predným vývodovým hriadeľom 1000 ot/min. a zadným vývodovým hriadeľom 540 a 1000 ot./min. Hydraulické okruhy ovládané z miesta vodiča môžu byť 2–5 okruhové s čerpadlami s výkonom 16 až 35 l/min.
Malotraktory sú homologizované a schválené na prevádzku na pozemných komunikáciách.
Showing all 2 results